Συχνές ερωτήσεις
-
Είμαι φοιτητής. Πως θα αποκτήσω πρόσβαση στην πλατφόρμα;
Στο eclass χρησιμοποιείτε τον ιδρυματικό σας λογαριασμό, δηλ. τον ίδιο λογαριασμό που έχετε για όλες τις e-υπηρεσίες του Πολυτεχνείου (Μηχανογραφικό, φοιτητολόγιο, email, ΕΥΔΟΞΟΣ, κτλ). Ο Ιδρυματικός Λογαριασμός Χρήστη (university ID) αποτελείται από το όνομα χρήστη (username) και τον κωδικό πρόσβασης (password), τα οποία είναι κοινά για όλες τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες που απαιτούν ταυτοποίηση και αυθεντικοποίηση.
Για να αποκτήσετε πρόσβαση στην πλατφόρμα, επιλέξτε Είσοδος στην αρχική σελίδα του eclass. Θα μεταφερθείτε στην κεντρική υπηρεσία πιστοποίησης του Πολυτεχνείου (SSO), όπου θα πρέπει να δώστε το όνομα χρήστη και τον κωδικό πρόσβασης του ιδρυματικού σας λογαριασμού. Αν είναι η πρώτη φορά που χρησιμοποιείτε το eclass, θα δημιουργηθεί αυτόματα ο λογαριασμός σας.
-
Είμαι εκπαιδευτής. Πως θα αποκτήσω πρόσβαση στην πλατφόρμα;
Αν ανήκετε στο ακαδημαϊκό προσωπικό (μέλη ΔΕΠ, ΕΔΙΠ, ΕΤΕΠ, συμβασιούχοι 407, βοηθοί εργαστηρίων, συνεργάτες, κτλ) και θέλετε να ανοίξετε λογαριασμό με δικαιώματα εκπαιδευτή στην πλατφόρμα, ώστε να μπορείτε να δημιουργείτε και να διαχειρίζεστε ηλεκτρονικά μαθήματα, θα πρέπει, χρησιμοποιώντας τα ιδρυματικά σας στοιχεία (username/password), να κάνετε αίτηση για λογαριασμό εκπαιδευτή.
-
Το eclass εμφανίζει "Μη ενεργός λογαριασμός", όταν πάω να συνδεθώ.
ΟΙ λογαριασμοί στο eclass έχουν συγκεκριμένη διάρκεια και ημ/νία λήξης. Μετά την ημ/νία λήξης (ή μετά την αποφοίτησή σας) ο λογαριασμός σας στο eclass γίνεται ανενεργός και δεν μπορείτε να συνδεθείτε. Όταν λοιπόν προσπαθείτε να συνδεθείτε, εμφανίζεται σχετικό μήνυμα στο πάνω μέρος της κεντρικής σελίδας του eclass.
Αν είστε ενεργός χρήστης του Πολυτεχνείου και θέλετε να ενεργοποιηθεί ξανά ο λογαριασμός σας, κάντε κλικ στο "Παρακαλώ επικοινωνήστε με τον διαχειριστή για την ενεργοποίηση του λογαριασμού σας". Στη φόρμα που εμφανίζεται, συμπληρώνετε για ποιο λόγο ζητάτε την ενεργοποίηση του λογαριασμού σας και κάνετε Αποστολή.
Το αίτημά σας παραλαμβάνεται και εξετάζεται (η ενεργοποίηση του λογαριασμού δεν είναι αυτόματη) και αν είστε ενεργός χρήστης του Πολυτεχνείου ο λογαριασμός σας θα ενεργοποιηθεί ξανά (το πολύ σε 24 ώρες) και θα σας αποσταλεί σχετικό email.
-
Συνθηματικό πρόσβασης (password) - αλλαγή/υπενθύμιση
Μέσα από το eclass, δεν μπορεί να γίνει ούτε αλλαγή ούτε υπενθύμιση του κωδικού πρόσβασης για λογαριασμούς του Πολυτεχνείου Κρήτης (ιδρυματικοί λογαριασμοί). Οι τρόποι με τους οποίους μπορεί να γίνει αυτό, περιγράφονται στην σελίδα https://www.tuc.gr/index.php?id=11910
-
Είμαι εκπαιδευτής. Μπορώ να ανεβάσω αρχεία video στο eclass;
Τα αρχεία video μπορούν να ανέβουν είτε στα Πολυμέσα (προτιμότερο) είτε στα Έγγραφα. Και στα δύο υποσυστήματα, μπορείτε να βλέπετε τον διαθέσιμο αποθηκευτικό χώρο από την Επισκόπηση αποθηκευτικού χώρου.
Για την καλύτερη οργάνωση του υλικού, στα Έγγραφα μπορείτε να δημιουργήσετε Φακέλους ενώ στα Πολυμέσα Κατηγορίες.
Αν χρειάζεστε περισσότερο αποθηκευτικό χώρο είτε στα Έγγραφα, είτε στα Πολυμέσα, παρακαλώ στείλτε email. Σε κάθε περίπτωση όμως, το μέγιστο μέγεθος κάθε αρχείου που μπορείτε να ανεβάσετε δεν μπορεί να ξεπερνά το 1 GB.
Μια καλύτερη λύση είναι, ιδίως για μεγάλα αρχεία, το υλικό να το ανεβάζετε στο OneDrive (ή σε κάποιο άλλο cloud drive ή πλατφόρμα όπως το YouTube) και στο eclass να βάζετε τον αντίστοιχο σύνδεσμο (link) μέσω της επιλογής Σύνδεσμος βίντεο στα Πολυμέσα ή Σύνδεση εξωτερικού αρχείου στα Έγγραφα. Με τον τρόπο αυτό, πρακτικά λύνεται κάθε θέμα αποθηκευτικού χώρου, καθώς μέσω του ιδρυματικού σας λογαριασμού έχετε 1 TB διαθέσιμο χώρο στο cloud (MS Office 365, https://login.microsoftonline.com/?whr=tuc.gr).
Ένα πρόσθετο πλεονέκτημα, στην περίπτωση που χρησιμοποιήσετε τον ιδρυματικό σας λογαριασμό και το OneDrive αντί για κάποιο άλλο cloud drive ή εφαρμογή, είναι ότι μπορείτε να επιτρέπετε την πρόσβαση, στα αρχεία/φακέλους που ανεβάζετε, στους πιστοποιημένους χρήστες του Πολυτεχνείου και μόνο.
Περισσότερες οδηγίες μπορείτε να δείτε στο αντίστοιχο pdf.